IBX5924FE0DD517A Cara Gila Menurunkan Berat Badan Dengan Plastik

Berita Terbaru Dipercayai

February 14, 2016

Cara Gila Menurunkan Berat Badan Dengan Plastik

Beritafresh.com - banyak jalan untuk mendapatkan tubuh yang ideal dan langsing. Jika kemarin Admin telah memberikan tips tips melangsingkan tubuh menggunakan ramuan herba, kali ini kami akan berkongsi sebuah cara gila untuk menurunkan berat badan kerana menggunakan plastik. Ya, cara itu mungkin terdengar sangat gila, tetapi itulah yang telah dilakukan oleh seorang ibu rumah tangga asal Inggeris bernama Coleen. Coleen cuba melangsungkan perutnya yang mula buncit selepas melahirkan tiga orang anak. Kaedah yang digunakannya pun terbilang kocak kerana menggunakan plastik pembungkus biasa. Coleen menggunakan plastik biasa kerana kos efektif mengingat terapi menggunakan krim atau ubat justru berbahaya bagi kesihatan dan kosnya juga tidak murah.

Setelah memutuskan menggunakan plastik, Coleen kemudian melakukan terapi penyingkiran lemat di perut dengan cara seperti ini;

  1. Pertama siapkan plastik bening biasa tentu dengan saiz yang panjangnya sesuai dengan lingkar tubuh.
  2. Seterusnya menyapu pelembap ke bahagian tubuh yang menjadi sasaran penyingkiran lemak seperti perut, paha, atau lengan.
  3. Ketiga balut bahagian yang sudah disapu tadi menggunakan plastik pembungkus, jangan terlalu ketat dan lakukan sebelum tidur.
  4. Keempat balut lagi bahagian tersebut menggunakan pembalut atau kain agar plastik melekat sempurna kepada kulit.
Walaupun terdengar gila, namun kaedah ini ternyata cukup berjaya untuk membuat bahagian tubuh yang berlemak terus mengeluarkan keringat. terbukti dari hasil kajian kaedah ini dapat mengecilkan pinggul 0.5 inci dalam masa seminggu. Berminat untuk mencuba?

Cara Gila Menurunkan Berat Badan Dengan Plastik Rating: 4.5 Diposkan Oleh: haiday