IBX5924FE0DD517A Heboh, Video Ciuman Bibir Cinta dan Rangga AADC 2 Bocor Di Internet

Berita Terbaru Dipercayai

May 4, 2016

Heboh, Video Ciuman Bibir Cinta dan Rangga AADC 2 Bocor Di Internet

Beritafresh.com - seminggu berlalu dari tayangan pertama Filem sekuel Ada Apa Dengan Cinta masih menysakan cerita heboh. Keghairahan penonton yang begitu besar untuk menonton filem yang menjadi kesinambungan siri pertama kira-kira 14 tahun itu memang menjadi cerita menarik. Pasalnya sederet prestasi Filem AADC 2 ini begitu cemerlang meski baru tayang di pawagam dalam seminggu. Jumlah penonton Filem buatan Riri Riza dan Mira Lesmana ini sudah mencapai 1 juta orang dan terus bertambah.

Tak hanya berjaya di Indonesia, namun Filem yang menyajikan Romansa percintaan Cinta dan Rangga selepas terpisah 14 tahun lamanya ini juga berjaya mengaut pundi pundi di Malaysia dan Brunei. Tercatat dalam 5 hari, AADC 2 sudah mengantongi jualan hinga 400 RM. Begitu juga dengan jumlah penonton yang terus bertambah. Diramalkan pekan ini jumlah penonton AADC2 dapat menembusi 2 juta penonton seiring dengana cuti panjang, serta jumlah paparan yang ditambah.
Salah satu adegan Ciuman Cinta dan Rangga

Video Adegan Ciuman Cinta dan Rangga

Di sela sela cerita kejayaan Filem AADC 2 ternyata ada lagi yang menghebhkan di media sosial. Apalagi kalau bukan salah satu adegan yang ada di Film bocor di internet. Adegan tersebut adalah bahagian akhir di Film yang menggambarkan Rangga dan Cinta sedang berciuman bibir tanda perpisahan. Video Ciuman Cinta dan Rangga di AADC 2 itu memang kelihatan fulgar dan dirakam oleh salah satu penonton yang kemudian dimuat naik ke YouTube. Tentu saja banyak reaksi yang timbul. Banyak yang mengecam adegan tersebut kerana tak sesuai dengan budaya Timur, ada juga yang sayangkan Cinta (Dian Sastrowardoyo) kok mu melakukannya padahal dalam dunia asal dia sudah bersuami. Meski demikian, tak sedikit pula yang justru penasaran ingin menontonnya secara langsung ke pawagam.

Video Adegan Ciuman Cinta dan Rangga AADC 2 yang beredar di internet itu dirangkai dengan adegan sama di siri pertama AADC tahu 2002. Berikut ini video Adegan Ciuman Cinta dan Rangga. Bagaimana menurut anda?

Heboh, Video Ciuman Bibir Cinta dan Rangga AADC 2 Bocor Di Internet Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Herma Davian